Sustin:





duminică, 4 aprilie 2010

Paste fericit!

Cu ocazia sfintelor sarbatori... bla bla bla... ceva pe acolo.




Da, azi e pastele. (Stiu ca stiai deja asta).


Ce reprezinta pentru mine pastele? hmmm... o zi aproape ca una oarecare, in care toata lumea se duce la biserica la ora 12. De ce se duce toata lumea? Asa e la moda frate. "Hai si noi sa vedem ce fete vin pe la biserica."
Anyway... ce am vazut pe la biserica (nu ma uitam dupa fete :)) ) :    Am vazut sedinte, oameni inteligenti ca piatra, cersetori si tigani (multi).

Pastele fiind una din putinele zile in care ajung pe la biserica, am zis ca macar de aceasta data sa fiu atent (foarte greu). Atentia mea mi-a pus multe intrebari: De ce batman (popa) cand citeste din Evanghelie trebuie sa o lalaie? De ce nu poate citii normal? De ce se canta "Hristos a inviat" in vreo 6 tonalitati? Care e ideea? Daca vreun preot citeste postul (slabe sanse) poate imi raspunde si mie la intrebari (daca ajunge intreg pana la ele :)) ).

Eh... Dragi 'cităreţi' va urez un calduros Paste Fericit! :D

2 comentarii:

tinu spunea...

erai atent pe rq :))) daca era dupa tine intrai si cu gluga in biserica :))

Alexandder_crb spunea...

mda... dar eram atent de sub gluga :))

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!