Sustin:





luni, 12 aprilie 2010

A reinceput scoala!

Vacanta scurta, scoala lunga...

Abia a inceput si deja s-a terminat, da' las' ca o prelungim noi.
Saptamana de asa-zisa vacanta a fost plina! Treburi, plecari cu parintii, vreme nasoala, bla bla bla...
Totusi sfarsitul saptamanii a fost trait din plin. Nu stiu cum l-ai trait voi, dar eu l-am trait la maxim.
Acum scoala... ha ha!... Tot vacanta frate! Mergem la scoala sa luam prezente ca oricum nu ne intra nimic in cap. Mai e si abureala aia de greva. Adica profesorii nu mai pun notele acum in catalog, le pun mai tarziu. (Ce cacat!) Felicitari dascalilor din Buzau! :) Aia e adevarata greva, nu abureala care se face pe la noi pe aici...
Altceva nou? ... De acum chiulesc de la sport legal, cu motive puternice! (nu ma intrebati care sunt :)) ), am aflat ca am o gramada de lucrari pentru care imi e lene sa invat si trebuie sa ma trezesc iar de dimineata sa ajung la scoala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!