Sustin:





miercuri, 4 august 2010

Munte si iar munte

In postul anterior povesteam ca am fost la munte, la gratar, distractie, alea-alea...

Am ajuns la Balea Lac unde este extreeeem de frig. Chiar este foarte frig! Vreau sa ma laud ca in luna iulie m-am dat pe gheata si m-am batut cu zapada. :))
A fost uimit cand am vazut cati biciclisti traversau Transfagarasanul. Am crezut ca nu prea exista ciclism in Romania... Acum parca mi-ar place si mie sa incerc :))
Urmeaza ca in viitorul apropiat (peste o saptamana jumate) sa ajung iar pe Transfagarasan, la cabana Cumpana, pe malul lacului Vidraru. Dupa acea "excursie" voi revenii cu alte povestiri si eventual niste poze. :)

5 comentarii:

Deeen. spunea...

foarte tare :>. distracţie plăcută'n continuare >:D<.

Alexandder_crb spunea...

Multumesc! >:D<

Praph spunea...

dupa atatea zile, plin de imbratisari pe aici... macar de-ar fi reale :)) .

felicitari omule, eu o sa plec cam dupa 20 august. :P

Distractie placuta!

Anonim spunea...

Ce ai facut tu n-a mai facut nimeni!!! =))

Toata lumea face gratare, excursii si se distreaza, nu inteleg dc e asa de important sa cititi niste cacaturi atat de simple pe care le poate spune oricine:-??. Sunteti virtuali oameni buni!

Alexandder_crb spunea...

Da, le poate spune oricine. Eu doar am scris in post ce m-a uimit. e vreo problema?

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!