Sustin:





miercuri, 4 august 2010

Pestele-Dragon si economia

Ha ha, ma amuza faptul ca vad destui oameni prosti care zic "nu ma duc la mare ca sunt Pesti-Dragon". Va musca pestii baaaa! :))

Sa fim seriosi, cat de periculos poate sa fie pestele asta? Singurul pericol e ca poti calca pe el si intepandu-te iti injecteaza venin... Acum care sunt sansele sa existe pesti d-astia pe o plaja super aglomerata? :)) Va musca pestele ba', nu va duceti!
Asa... ce legatura are asta cu economia? Ciudat, dar nimeni nu a auzit nimic despre Pestele-Dragon in Bulgaria. In loc ca lumea sa ajunga pe litorarul romanesc si sa 'contribuie' la economia tarii, romanii se duc si dau banii la bulgari... si economia se duce.. fâl fâl...
Revenind la pesti... mi-a zis un amic care acum e prin Constanta ca a vazut Pesti-Dragon morti pe plaja... de ce sunt morti? Sunt EMO? Se inteapa singuri? NU! Tot jegul asta de tara e de vina. Teritoriul Marii Negre care apartine de Romania e saturat de poluare... Toate deseurile se arunca in mare, plajele nu sunt curatate de nimeni, iar turistii ajuta la dezvoltarea situatiei. Cea mai idioata chestie de pe litoral mi se pare faptul ca nu gasesti o toaleta fara plata :)) ... "Mami, mami, am nevoie de toaleta! -Du-te si tu in mare ca nu te vede nimeni" :))

Pana mea... Si asa economia e la pamant, acum pestele asta idiot o agraveaza... Si colac peste pupaza, eu cand aveam 10 ani prideam pestele asta in undita, dar parca totusi nu era asa periculos...

Un comentariu:

Tatiana spunea...

Nu ma duc la mare ca ma musca pestii:))=))jalnic.traim intr-o tara de tot rahatu':)(parerea mea:))

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!