Sustin:





sâmbătă, 27 martie 2010

Concurs

Tocmai ce am ajuns acasa de la un concurs. Cum a fost? Praf!

Am fost inscris la categoria multimedia, si am participat cu o poza facuta in 2006 cu un aparat foto de 5 megapixeli.
Desi modificata pe calculator (contraste si culori), din cauza luminii, la concurs s-a vazut ca si cum nu ar fi fost originala.

Marea problema a fost ca trebuia sa o prezint la microfon. Ce as putea sa zic eu despre un peisaj? ...mai nimic. Pana la urma am inceput sa descriu tot ce se vedea in peisaj cu niste pauze lungi intre cuvinte, niste idei care veaneau si se duceau, si tot asa. A doua problema a fost ca a trebuit sa stau cu spatele la spectatori. De ce? Cum ma intorceam si ma uitam la ei, ma apuca rasul din senin. :))

Bineinteles ca dupa ce am terminat de aburit, m-am intors la locul meu transpirat ca un porc vara si cu dorinta de a pleca departe.

Cu toate acestea a fost o zi destul de frumoasa. Am vazut un poster care nu sustine drogurile (voi ati vazut vreunul care le sustine? :)) ), un vlip video superb, si efectele manelelor asupra plantelor. :))


Si ca BONUS m-am gandit sa va arat poza cu care am participat! :)

Un comentariu:

Praph spunea...

Daca nu ma semnam Praph, radeam si eu >:P
ma, pana la urma, ai invatat ceva nu?
Fara droguri si manele :) ! ... in special cea din urma :)))))!

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!