Sustin:





luni, 22 martie 2010

Sunt satul...

Ma seaca. M-am saturat. Dau din lac in put!

Programul meu zilnic e somn->scoala->treaba->somn. Cand ziceam si eu ca asta e ultima saptamana in care am programul asa de incarcat, se ivi un concurs (scolar) de care chiar nu am nici un chef!
La scoala ba e greva, ba nu e... Profesorii tot aceiasi, deja mi-e scarba de mare parte din ei. Chiar, lasati la comentarii raspunsul la cum se scrie in litere numarul 100.000.000.000 , sa vedem daca sunteti mai destepti ca profu' de fizica! :))
Ce ma face sa rezist? Pf... Muzica, Micile placeri ale vietii si... Tot muzica! :|
Deci, se ofera cineva sa mergem prin oras in weekend?

P.S. Nu era de ajuns ca sunt destul de incarcat, dar acum nu mai imi merge nici Crazy-Fun'ul :|

Un comentariu:

tinu spunea...

suna ca un fel de post de-ala ieftin de VDC.
pai ce facem ma? :|

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!