Sustin:





duminică, 14 martie 2010

Prieteni din blogosfera

De cativa ani de cand ma joc pe ici pe colo cu bloguri, siteuri si alte prostii, am cunoscut diverse persoane, diverse personalitati, diverse moduri de gandire. Va prezint cateva bloguri ce merita urmarite:


Praf - Detine un blog personal, destul de interesant, postari aproape zilnice, amuzante, de dragoste, orice!
Mosh - Blog cu de toate, in special hip-hop, prostii, tampenii si alte chesti... merita citit!
Alex (eu) - Pe langa acest blog mai am si http://www.crazy-fun.biz/ care l-am facut din placerea personala. (Nu puteam sa nu ma laud)

Si ar mai fi cativa dar mi-e lene sa imi amintesc... Alte bloguri interesante se gasesc in blogroll!

Un comentariu:

Anonim spunea...

PE care l'ai facut ;)

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!