Sustin:





miercuri, 17 martie 2010

Dacia Duster

Primul suv de la Dacia! Hmm...
Azi am avut drum spre Curtea De Arges. Pe drum am avut ocazia sa vad un sir de aproximativ 20 de Dustere ruland din sens opus. Ce are special aceasta masina? NIMIC! Nu-mi place deloc. E urata, design normal, nu iese nimic in evidenta, nici un detaliu unic, nimic. Initial nici nu am observat ca e o masina noua, cred ca abia pe la a 10a am apucat sa vad sigla.
Este destul de joasa, asa ca nu cred ca poti face offroad mai mult decat drumul de tara.
Aspect: am mai zis... praf.
Viteza? Ha ha ce gluma buna. Sa ne amintim ca e tot o DACIA! Deja imi imaginez ca la 180km/h zboara tablele de pe ea.
Pret? Destul de mic (Undeva la 18.000€) dar parca vad ca iar le cumpara nemtii aia cu bani, iar dupa ce se plictisesc de ele le cumpara romanii la pret de nimic.

Deci parerea mea e ca la banii astia ori iti iei ceva bun la second hand, ori iti iei 5 Logane.
Dar daca esti tu mare si tare, ia-ti Duster! :)

Acum asteptam primele probleme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!