Sustin:





miercuri, 14 iulie 2010

Ganduri adunate...

Pana mea... e aproape 5 dimineata. Nu am putut sa dorm deloc pana acum, am stat cu gandul la anumite chestii facute sau patite de curand...

Mi-am concentrat gandurile in cateva cuvinte si am reusit sa le pun chiar si in rime. Nu e cine stie ce dar simteam nevoia sa o spun. Prefer sa postez versurile in loc sa exprim exact ce am eu in cap.

Privesc cerul înalt de-un albastru curat
Cum din senin, într-o secundă devine înnorat,
Câmpul vizual se micşorează, totul se întunecă
Prin faţa mea văd cum stresul şi problemele alunecă.
Cu picioarele de piatră si mâinile de plumb încerc
Să fug de toate, să mă adăpostesc, să scap din cerc,
Văd vorbe, aud cuvinte, totul e aiurea în a mea minte.
Am încercat să fiu sincer, să fiu acel băiat cuminte
Şi am ajuns să mă exprim în rime, să aleg cuvinte,
Multiple sensuri, să pot exprima ce am în cap
Când singurul lucru pe care-l mai iubesc e denumit Hip-hop.

Sunt ca o bombă ce stă să explodeze, dar n-am fitil,
Îmi vine să dau dracu' tot, chiar de-s penibil,
Pentru că sunt sătul să dau sfaturi bune la o persoană alterată
Când nici măcar unu la sută nu cunoaşte adevărata artă
Deschide-ţi ochii realitatea e chiar in faţă
Nu ai nevoie de deşteptător să te trezeşti la viată
Apreciază ce ai, dar nu sufoca ceea ce iubeşti
Poate pe viitor vei duce lipsă şi ajungi să te gândeşti
La ce ai avut, n-ai preţuit, ai pierdut si cât iţi doreşti.

Da' de ce încerc eu să scriu toate prostiile astea-n versuri
Când nimeni nu întelege, sau nu poate citi printre rânduri?



Nu sunt geniu la rime, sunt facute intr-o noapte, la oboseala, deci nu e perfect...


8 comentarii:

Anonim spunea...

Bbe sunt geniale :*
Prima le-am citit ;;).
Bravo >:D< doar stii ca te iubesc ;;) :*

Tatiana spunea...

Sunt chiar marfa versurile.sa mai postezi cv in genu' ca ai talent:)

Anonim spunea...

Crezi ca intr-o noapte poti face atata si cu rime perfecte/:)?
Nici Eminescu nu cred ca ar face intr-o seara!
Srry da asta no cred...
Bafta!

Alexandder_crb spunea...

Pai nu sunt perfecte. In general noaptea scriu cand am idei, dar niciodata nu am revenit la 'lucrarile' mai vechi. De fiecare data e ceva nou.

Anonim spunea...

@Anonim
Bbe rimele nu sunt perfecte, doar geniale :)) perfectiunea plictiseste :).
Bravo Alexu pt ce ai scris. eu ti-am zis ca ai talent :*

Praph spunea...

Anonim, ai mai citit poezii vreodata? =))
daca nu, citeste.

apropo, stii cum il cheama pe Eminescu?

Alexandder_crb spunea...

M&escu? :))

Praph spunea...

=)) bine zis si asa:))) =))

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!