Sustin:





joi, 22 iulie 2010

Premii pe net...

Eupanels este un site pe care aduci prieteni, iar din joi in paste participi la studii. Pentru chestiilea astea primesti puncte iar cu punctele puteti cumpara produse. Partea buna e ca site-ul e serios. Ultima oara (acum vreo 3 luni) mi-am luat casti de pe site pe care le am si acum. Inregistrarea se face pe baza de invitatie iar eu dispun de invitatii :))

Dupa ce primiti invitatia veti participa la un studiu dupa care va va aparea  o pagina in care va completati datele. Primiti din oficiu 100 puncte. Pentru fiecare invitatie castigati 20 de puncte parca. Premiile pleaca de la 300 de puncte. Deci cu 10 invitati ti-ai asigurat premiul :)

Deci cine vrea invitatii sa lase adresa de mail la comentarii sau sa ma caute pe messenger. Abia ma ajutati si pe mine sa imi cumpar o camera web noua... :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!