Sustin:





joi, 1 iulie 2010

O ard si pe ubuntu!

Azi tocmai ce mi-am instalat ubuntu. Windowsul a inceput sa faca concurs de viteza cu melcul. Se pare ca melcul a castigat!

Nu e prima oara cand folosesc Ubuntu, deci nu imi e asa greu pe el. Deja mi-am instalat tot ce trebuie, merge in paralel cu windows-ul, deci e totul ok. E bine ca am 4 desktop-uri, toate pline :)).

Ce imi place la ubuntu? Imi place ca am root atata timp cat sunt conectat la internet. Din pacate nu am banda la internet ca sa va floodez :))) (deci ati scapat!) Mai imi place ca nu toata lumea stie sa il foloseasca. Acum am incredere sa las pc-ul pe mana altora :)).

La dezavantaje as baga ca nu e compatibil cu YAHOO :|. Folosesc un alt program de mesagerie instant dar nu are toate functiile de la yahoo. Si nici nu gasesc un player bun pentru muzica ca Winamp sau Aimp2.  Cunoasteti vreun mediaplayer dragut si micut care sa mearga pe ubuntu? DAU O BERE! :>

Acum sunt curios cat voi rezista cu OS-ul asta... Deja ma roade messengerul asta...


P.S. Am atasat si un printscreen cu "noul" meu OS! :) (CLICK PT MARIRE)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!