Sustin:





miercuri, 21 iulie 2010

O ard aiurea

In ultimele zile am trait exact ca un copil, fara griji, fara bani, fara interese sau fite. Desi am o varsta la care ar trebui sa ma port ca atare, prefer sa raman copil!

Am intrat intr-o monotonie destul de placuta, care parca as dori sa o am tot restul anului. Dorm toata ziua ca ultimul nesimtit, ma trezesc din cauza telefoanelor care suna, la care bineinteles nu raspund :)), mai frec menta cateva ore ascultand muzica, visand, planificand... Vine seara si ies pe afara ori cu rolele, mai incerc un trick sau o cazatura sau ies cu chef de glume, cu prietenii gramada. O ardem aiurea pana ne plictisim sau obosim si ne ducem spre casa sa facem prezenta.

In ultimul timp am ars-o mai mult prin Pitesti, ori cu rolele, ori la panarama. Am fost la cinema sa ma uit la desene, si sa ma joc la sala de jocuri. Am invatat sa joc si bowling si deja mi-am planificat sa imi fac "abonament" la sala de bowling.

Ca planuri de viitor as vrea doar sa continui sa fac ceea ce am povestit mai sus si sa raman acelasi copil...


Nu-mi pasa deloc de realitate frate
Vreau sa traiesc momente ce ma dau pe spate
 
 
 

Un comentariu:

Praph spunea...

Multa bafta! :)) ti-o arzi aiurea, iti zic eu!

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!