Sustin:





joi, 6 mai 2010

Eminescu

Oare chiar a fost un geniu? Chiar e nevoie sa ii stim viata? Eu cred ca nu!
Cine a fost Eminescu? -Un om de rand. De ce e asa cunoscut? Datorita operelor sale. La ce ne ajuta analiza operelor sale? -!?... Sa luam BAC-ul!
Mi se pare o prostie!!! Cati oameni care ii stiau viata si operele lui Eminescu au ajuns undeva sus in acest lant trofic din Romania? La cati oameni le-a ajutat acest lucru macar o data in viata?
Ok, sa trecem peste!

Auzim ca in multe din operele lui Mihai Eminescu este sugerata iubirea... ce romantic... ce prostie! De unde pana unde opera "Somnoroase Pasarele" iti sugereaza iubirea? Oare Eminescu era indragostit de pasarele? Totusi nu imi vine sa cred. Si pe celalalta parte, ce imi pasa mie daca Eminescu era indragostit?


Partea a doua este despre moartea lui. Dupa o mica 'goagaleala' am gasit vreo 4-5 feluri in care a murit Eminescu, si anume:
-A murit de sifilis (lucru pe care il stie toata lumea)
-A fost ucis de catre Masoni
-A fost intoxicat cu mercur
-A fost lovit in cap cu o caramida, in spital

Puse cap la cap reiese ca Eminescu s-a imbolnavit de sifilis (inseamna ca ii placeau femeile), cand a aflat a intrat in depresii si a inebunit, ajungand la spital. In spital un nebun i-a dat cu o caramida in cap, rana s-a infectat si a fost tratat cu mercur. Din cauza chinurilor, Masonii s-au hotarat sa il eutanasieze! (Totusi eu cred ca a murit de supradoza! :)) )

Oricum ar fi, chiar si in ziua de azi Eminescu chinuie copii cu viata si inventiile lui!
(Odihneasca-se in pace pana ajung eu la el!)





Clipul urmator nu este CENZURAT!!!

Un comentariu:

iXsplit spunea...

Somnoroase Pasarele.. "Mai bine zicea Somnoroase Pasarici"..

Si din moment ce-i placeau pasaricile => a murit de sifilis ;)

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!