Sustin:





duminică, 30 mai 2010

Dependenta...

Da frate, sunt dependent! Stai usor... nu de droguri!

Sunt dependent de muzica buna ce o aud in casti zi de zi, fara a face abuz de volum.

Sunt dependent de vise chiar daca se intampla cand am ochii deschisi sau inchisi.
Sunt dependent de prietenii apropiati care ma ajuta cu orice in orice moment.
Sunt dependent de playerul meu fara de care nu as putea sa stau locului nici macar un moment.
Sunt dependent de adrenalina care ma impinge sa imi traiesc viata la maxim.
Sunt dependent de blogurile mele unde mma pot exprima pe termen lung exact cum doresc eu.
Sunt dependent de glumele facute bine, chiar daca sunt nereusite.
Sunt dependent de fotografie in care ma rup de realitate.
Sunt dependent copilarie, momentul de care inca nu am trecut si nici nu am de gand.
Sunt dependent de stilul clasic, el este baza!
Sunt dependent de toate cacaturile vietii... ele dau culoare vietii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!