Sustin:





joi, 20 mai 2010

Navigand prin blogosfera...

Datorita postului de mai jos am mai schimbat o vorba cu un vechi prieten din blogosfera, Praf!

Cu ocazia asta am aflat ca ii place blogul meu (ma bucur ca iti place!) si ca aproape tot ce bag pe aici e amuzant. Asta si voiam, sa fie exact cum vad eu lucrurile, mai mult in gluma! Momentan nu stiu si parerile celorlalti, dar as dori sa imi lasati un comentariu la aceasta postare ca sa stiu daca va place sau nu. Poate pe viitor voi baga si un contor, voi baga blogul prin directoare web, si ma voi ocupa cu promovarea. Dar momentan mi-e lene si nu stiu daca se merita...

Si ca noutate vreau sa anunt ca in curand (azi sau maine) va reveni si www.crazy-fun.biz si am in cap o pagina surpriza la el!

3 comentarii:

Praph spunea...

Eu zic ca-i bun... deci e bun! :))
Si astept Crazy funnu' :)) ca m-am saturat sa rad din cauza Crazy funningului =)) .
Bafta si mai des cu posturile.

Alexandder_crb spunea...

Crazy-fun e deja in picioare, doar ca trebuie sa mai bag ceva noutati pe el. Poate in cateva zile voi muta si blogul asta pe un subdomeniu pe crazy-fun.

Anonim spunea...

e bun sh sunt curiasa sa citesc cv pe crazy-fun

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!