Sustin:





sâmbătă, 29 mai 2010

Generatia "Rep"

Titlul spune totul. Copiii astia "rep" apar pe toate drmurile cu sapca in cap, pantalonii in vine si vulgaritatea in cap.




Care e faza? E la moda! Daca nu asculti "rep", nu bei, nu fumezi si nu te imbraci ca atare atunci esti cocalar :)) Mai nou, generatia asta "rep" pe clasa 1 invata limbajul de "ghetou", pe clasa a 2 a se apuca de bautura, pe a 3a se apuca de fumat iar pe a 4a deja scriu rime... :)) Pe a 8a sunt deja veterani in domeniu.

Multi dintre voi ati dar macar o data peste cate un putangutan d-asta cu talente in cap de plesneste.

Chiar mi-am adus aminte ca acum aproape un an am cunoscut pe messenger un tip de 14 ani care folosea tot felul de cuvinte ciudate. Cand l-am intrebat de ce vorbeste cu asa cuvinte iesite din comun ce credeti ca mi-a raspuns? :)) "Asta e limajul de cartier... Gasesti pe internet dictionare pe care sa le inveti" :))

In fine... Prostia e la moda si multi abuzeaza de ea. Acum sper sa nu va fi jignit pe voi "reparasii" si acum sa veniti cu brigada sa ma omorati... De ras :))

2 comentarii:

Praph spunea...

Ma, cand dracu' dau si eu de unu ? =)) m-am saturat de copiile fidele... vreau un "repar adevarat" :)) sa il pleznesc.
Sincer acum, nu v-ati saturat sa bateti manelisti? ... eu partial da :|

Alexandder_crb spunea...

Mda... mai e mass-ul ala... "90% din copii din romania ar plange daca moare guta sau salam"... eu cred ca si daca ar muri Puya tot cei 90% ar fi... adica cei 90% asculta si "rep" si manele. Deci manelistii sau reparasii astia cam tot dracu' ala e!

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!