Sustin:





miercuri, 12 mai 2010

Gonzales - Din inima pe banii mei

Gonzales a scos un nou album!!! Titlul spune totul. Merita sa il ascultati!
Cine e Gonzales? Un MC din Bucuresti, Salajan mai exact. (Nu are nici o legatura cu Puya si prostiile lui!)
Discografia sa contine un numar impresionant de albume de care din pacate tu nu cred ca ai auzit. De ce nu ai auzit? Pentru ca in Romania curva de CNA nu difuzeaza astfel de muzica pe radio sau televiziune. Casele de discuri nu sunt interesate, sponsorizari din propriul buzunar etc.
Desi este foarte greu, multi MC din Romania se zbat pentru ceea ce iubesc chiar daca exista riscul sa ramana in anonimat.
Parerea mea este ca Gonzales este printre primii 5 cei mai buni MC din Romania, deci eu zic ca merita sa ii asculti piesele!


Pentru a descarca noul album da un click AICI.

Pentru a vedea profilul myspace al artistului click AICI.

Un comentariu:

Praph spunea...

pariu ca am ascultat? :))

multam de anunt, noroc ca am dat pe site sa vad ce si cum ai mai facut..

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!