Sustin:





sâmbătă, 1 mai 2010

Primii bani de pe internet...

Uite ca au venit si primii bani facuti pe internet.... Cum i-am facut? Foarte usor!
Exista site-ul Romanclicks care plateste destul de prost pentru click pe reclame (0,0001$) insa se plateste 0,001$ pentru fiecare ip unic adus pe linkul tau de refferal. (Nu e foarte mult, dar daca te duce putin capul scoti bani frumosi destul de usor!).
Payment-ul se face prin Paypal sau Alertpay la atingerea sumei de 0,10$ (Foarte putin).
Initial am fost sceptic cu privire la site, dar am zis sa incerc.  Intr-o zi am depasit suma (cum am facut veti vedea mai jos), si am cerut plata. Azi am primit mailul de confirmare al platii si i-am primit, deci e site serios! (Vezi poza de la sfarsitul postului!)
Cum am facut eu sa adun asa usor atatea ip-uri? Ei bine, exista site-uri de schimb de trafic. Eu recomand Schimbdetrafic.ro, un site romanesc, foarte bun, creditele le faci automat, si le poti folosi pentru a vizita cu ele orice site doresti.

Daca nu crezi cu privire la plata, uite si un print cu mailul de confirmare! (suma este mica pentru ca a fost doar o proba sa vad daca e serios site-ul!)


Spor la treaba! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!