Sustin:





luni, 10 mai 2010

Perioada Tezelor

A venit si vremea tezelor si a examenelor pentru cei din clasa a 8a. Ce-mi place perioada asta!!!



Nu ma credeti nebun ca imi place aceasta perioada, nu imi place sa dau teze!!! Dar imi place ca nu mai faci teme, nu mai inveti, nu mai faci nimic pe motiv ca "Am teza...!". Cu mult bla bla bla scapi de orice profesor fie el cat de insistent. Si acum sa fim seriosi, cui ii mai pasa de teze, de note mici? Nici profesorii nu se mai implica (nu toti). Daca nu isi primesc salariile dorite, scot prosti cu diploma pe banda rulanta (de cativa ani buni).
Deja am inceput sa schimb subiectul. Sa revenim! Ce inseamna teza pentru orice elev? O lucrare idioata care marcheaza inceputul vacantei. Adica cine mai are chef de ore dupa ce a dat toate tezele? (eu nu!).
Am ajuns la concluzia ca fiecare semestru este impartit in 3 perioade:
1) Perioada somnului - De la inceput pana la venirea tezelor
2) Perioada tezelor - Dureaza aproximativ 2-3 saptamani
3) Perioada concediului - Situata imediat dupa perioada tezelor, si este caracterizata prin multe absente.


Teze, teze, teze! Ca final tin sa spun ca maine am prima teza, la biologie (desi eu sunt la profil de matematica-informatica) si nu am invatat absolut NIMIC!!! Si nici nu voi invata! Daca iau 6 sau 9 tot media aia imi iese, deci nici nu merita sa ma 'strofoc'. Bafta colegilor! :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

Crede-ma ca nu ti-ai dori sa fii in locul meu, in anul 2010 elev in clasa a 8a =;. pe langa idioatele astea de examene, mai dai si teze normale si anu trecut cu subiect unic si alte prostii. Ministeru' invatamantului sucks babe :-q

Alexandder_crb spunea...

ultimele 2 generatii au fost numai cobai pt teste...

Anonim spunea...

Nu ma consoleaza :))

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!