Sustin:





vineri, 14 mai 2010

Pe ultima suta...

Am ajuns pe ultima suta de metri pana la venirea vacantei! Cea mai grea si in acelasi timp cea mai lejera parte a scolii.

E perioada aia nesimtita cand ai toate tezele pe cap, incheierea mediilor, nu avem note, nu a fost profu', nu am facut aia, nu am adus spaga, fiecare cu probleme lui... Ce e frumos aici? Ca te doare undeva de toate notele si mediile. ("Am medie mare pe primul semsestru deci nu raman...")

Eu pot sa zic ca deja ca am luat vacata. La scoala ma duc sa dorm si sa rad (ca de obicei), de invatat imi e cam lene, nici nu ma mai complic, notele... vin ele, absentele se rezolva, deci vacanta :))

Oricum, am multe lucruri de facut mai interesante ca scoala... trebuie sa caut si un hosting pentru www.crazy-fun.biz dar imi e cam lene... poate la vara va deveni portal... sau poate nu va mai exista.

Anyway, ideea postului este ca vine vacanta! Unii au luat-o, unii nu.Totusi inca exista o spertanta sa inghete anul :))

3 comentarii:

Anonim spunea...

ti-e usor sa vorbesti tu nai 35 de absente:)))stii cn sunt>:)

Ovidiu spunea...

Daca o sa inghete anul, te vei bucura si te vei oftica rau de tot in acelasi timp. Pentru o luna ai mai repeta o data anul. Totusi s-au dat tezele si testele nationale. Pot sa nu mai vina profesorii la scoala. Anul nu va mai ingheta orice s-ar intampla ;)

Praph spunea...

anonim, 35 de absente zici? =))
esti copilas... nu e frumos sa te lauzi cu asta, totusi, de la abia 60 se pune numaratoarea :)) si am depasit de ceva timp.

da' nu te ingrijora :)) sunt si cel mai tanar scriitor roman, din martie 2010, asa ca, scoala nu te face mai destept, doar iti ocupa timp plictisit...

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!