Sustin:





marți, 1 iunie 2010

Ganduri Sparte...

Seara imi place sa reflectez, la viata, la amintiri, la orice.... Sunt si ganduri frumoase si ganduri ce te fac sa te dai cu capul de pereti.

Increderea asta oarba in oameni e o mare curva si am invatat sa ma feresc de bolile cauzate de ea. Acum toata lumea vrea ceva de la tine, de la mine, de la el sau de la altu', nu mai e cum era inainte, cand toti eram egali, nu conta cu cine umblam, ce buget aveam sau ce aveam in cap. Acum putini sunt prietenii adevarati in care poti avea un gram de incredere iar si aceia il trag pe nas fara sa le pese... Nu se merita. De mici suntem invatati ca avem un inger pazitor care ne ajuta si ne indreapta pe drumul cel bun. Unde e ingerul ala? e drogat sau e la femei? Vreau sa vorbesc si eu cu el, sa imi spun problemele, sa ma ajute, sa bem o bere impreuna. Prietenii adevarati sunt la fel de rari ca si politicienii corecti. Orice om are nevoie de acea persoana din umbra care il sustine, care il indeamna, care ii da increderea in sine... Cred ca acea persoana din umbra este ingerul pazitor al oricaruia, chiar mai mult decat atat, este rezolvarea oricarei probleme, uitarea greutatilor, scopul in viata. In fine las-o asa ca oricum nu intelegi.

A doua la mana e copilaria asta... Mai nou te nasti, 7 ani esti copil, apoi ajungi la scoala, devi smecher matur, vin greutatiile, iti bagi ce poti unde poti, iesi la pensie si dai coltul. Unde sunt vremurile vechi in care copilaria tinea cel putin 20 de ani? Cu greutati sau fara, toti oamenii erau copii in sinea lor, acum nu, suntem smecheri! La ce e buna copilaria? Imi trebuie bani sa imi iau CD-ul lu' Guta, ma duc la "combinat" (cersit), nu pot trai fara fara acel CD. Unde e viata de demult cand ieseai din casa la 8 si te intorceai tot la 8? Cand cu 10.000 de lei zambeai o luna intreaga? Cand va strangeati 20 de insi la vati-ascunselea? Cand nu existau calculatoare, cand lumea nu stia de CS, DOTA sau alte jocuri idioate? Unde sunt acele vremuri? Prefer sa visez cu ochii deschisi decat sa traiesc in prostia asta de realitate. Voi ramane copil pana voi muri, cu rele si cu bune voi trece peste cu zambetul pe buze visand la vechile vremuri.

Visatul cu ochii deschisi este cel mai bun drog care poate exista, si este si legal. 1 din 2 romani viseaza cu ochii deschisi, traiesc intr-o lume imaginara, departe de realitate, departe de probleme... In Romania, oamenii cu capul pe umeri sunt luati drept nebuni iar cei ce stiu sa manipuleze sunt sus la conducere. Si nu e vina lor, e vina VOASTRA, a ROMANILOR! Amintiti-va ca voi i-ati ales sa va conduca, voi l-ati dat jos pe Ceausescu, voi, poporul Roman! Degeaba ziceti peste tot "jos Basescu!" se ajungea unde s-a ajuns si daca era altu', din simplul fapt ca romanul nu poate gandii, nu poate sa puna in balanta binele de rau. Romanul e invatat sa aleaga dintre niste nume aflate pe hartia de vot, nu conteaza cine e acolo. Am ajuns niste "ciori" needucate care stim doar sa furam! de ce? Suntem singurii prosti care i-am acceptat pe tigani in tara noastra frumoasa, si care in loc sa ii romanizam, am inceput sa ne tiganizam noi. Unde esti tu Tepes Doamne?

Daca ai citit postul iti multumesc pentru rabdarea acordata si ca bonus iti 'ofer' sa asculti urmatoarea melodie:

2 comentarii:

Praph spunea...

geniala melodia.

ma, mi se pare mie, sau toti regretam copilaria?

p.s.: Doamne'ajuta! (stii tu!) :))

Alexandder_crb spunea...

nu toti! Decat astia care am trait din plin copilaria!

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!