Sustin:





luni, 28 iunie 2010

Concuuuuurs!

Concursul este organizat de o firma de gazduire web. Ai un blog si vrei si tu sa participi?


Ce am de facut? Sa povestesc de ce am ales sa fiu blogger, cum mi-a influentat blogul (blogurile) viata.

Pai sa vedem...
O scurta istorie: Cati dintre voi va mai amintiti de blogul meu "de debut" si anume Crazy-Fun? (in prezent nu mai exista). Ei bine, totul a inceput acum cativa ani, cu un blog gratis pe blogger.com (Ca si asta). De ce de la blogger.com? Pentru ca nu aveam experienta, nu stiam nici un limbaj de scriere, nu stiam sa fac aproape nimic, dar doream si eu sa invat, sa am un site mare, sa am prieteni in domeniu! Cu ajutorul lui BogdanFl (multumesc muuult! :) ) am reusit sa invat una-alta, limbaje, modificari, chestii interesante. Cu timpul am ajuns la concluzia ca vreau ceva mai mult, mai complex! Tot BogdanFl mi-a dat un domeniu .biz moca (multumesc din nou!) plus gazduire pe serverul lui. Am trecut pe scripturile de Wordpress care mi se pareau mult mai lejere si mai usor de manipulat. Au inceput problemele cu serverul, muta site-ul de pe un host pe altul, pica hostul, muta iar si mult tămbălau. De curand mi-a expirat si domeniul si dus va fi! Nu-mi permite bugetul sa platesc un Hosting si un domeniu pentru doar 10-20 de vizitatori.
Prezent: In noptile fara somn, cand prin cap imi trec tot felul de ganduri si idei, am luat decizia de a face un blog personal, simplu, fara probleme cu serverul sau domeniul, si m-am intors la blogger.com. Am inceput sa imi expun pe el gandurile, ideile, supararile, si culmea, cititorilor le place! (multumesc pentru ca bagati in seama ce scriu eu pe aici!)
Beneficii: Aici e partea cea mai frumoasa! Mi-am facut o gramada de prieteni si de cititori care ma imping sa scriu in continuare. Tin sa amintesc aici doua "genii" din blogosfera: este vorba de Ioana cu blogul Carpe Diem si de Catalin cu blogul In Your Way!. Lor trebuie sa le multumesc pentru foarte multe lucruri care nu ar putea fi exprimate pe nici un blog, de nici un alchimist al cuvintelor!

Hostingul este foarte esential pentru un blogger. De ce? Pai daca trebuie sa il schimbi dintr-o zi in alta (cum am patit eu), mai bine te lasi de "blogereala"! Cel mai bun hosting pentru un blog este hostul stabil, cu uptime cat mai mare, trafic suficient in functie de blog, iar spatiul sa fie destul pentru blog ca sa nu ne chinuim sa mai bagam un banner sau inca o pagina si sa nu ne ajunga spatiul... :))

Acum astept sa vad castigatorii, sa citesc blogurile lor, sa vad "paţaniile" fiecaruia, si poate sa imi fac alti prieteni. N-ar strica sa incerci si tu sa participi. Si chiar sa promovezi concursul (si blogul meu :D ) prin butoanele de mai jos!

Multumesc! :)


PRAF, 'pretene', bafta la concurs! http://velovian.blogspot.com/2010/06/citez-concuuuuurs.html


UPDATE!!! 
Rog ca cei care dupa ce au citit acest post si vor sa se inscrie la concurs, sa introduca in post un link spre postul de unde a aflat de concurs, si linkuri spre ceilalti participanti adusi de propriul blog. Un fel de schimb de linkuri. Astfel se poate promova si blogul personal si concursul. Cine participa la concurs dupa ce a vazut acest post este rugat sa lase linkul intr-un comentariu. Multumesc! :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eheee ma ai acolo :">.
Deci fii atent ca m-ai facut GENIU, ce ne batem noi de'acu =].
>:D<:*:*. Multumesc pt tot scumpule.
Mereu alaturi de tine:).

Praph spunea...

Multam omule!
acum sa vezi ce poveste debitez eu :)) te las in urmaaaaa .

Bafta multa!

Praph spunea...

Gata postu' .

M-am inscris si eu, iar povestea de scurte dimensiuni o regasesti la:

http://velovian.blogspot.com/2010/06/citez-concuuuuurs.html

Pumnu' strans participantilor!

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!