Sustin:





sâmbătă, 5 iunie 2010

Un expert incepator...

Nu stiu de ce, dar mereu eu vreau sa fiu expert in ceia ce imi place si o fac de placere. Desi sunt multe lucruri care imi plac putine dintre ele le fac cu placere. Cum ar fi:
Roleleeeeeeeeee... De aproximativ 2 saptamani sunt un mandru posesor de 8 roti. Pana acum mi-au placut multe chestii si sporturi cum ar fi BMX-ul (care dupa vreo 2 luni a cedat), Parkourul, care e greu si aici la mine nu prea sunt locuri de practicat, skateboarding-ul (cel mai greuuuuuuu) si multe alte prostii dar parca nici un sport nu mi-a placut decat roller skating-ul. De plimbare, freestyle, sarituri putin conteaza, e frumos oricum!

Plictisit de Costesti, azi am plecat cu un amic (Stefaaan!) prin Pitesti pe role. Am incercat tot ce se putea, dar desi a fost mai multa viteza si plimbare decat freestyle tot a fost placut. La partea de freestyle e mai greu, rolele nu sunt pentru asa ceva dar nu mor daca incerc si eu. Fiind prima zi in skatepark nu am incercat nimic serios, mai mult balans, echilibru si cateva sarituri... Dar asta nu s-a lasat fara cazaturi. (ma doare curuuu de mor!) :)) Ca dovada de la distractia de azi am postat cateva clipuri: (eu sunt ala frumos cu tricou galben ;;) )




2 comentarii:

Anonim spunea...

Cazatuuuuuuuuuri :))
:*:*:*:* keep practice!

Praph spunea...

@ matsa: cand zici cazaturi te referi la ei?

Esti o cazatura de om, ma Alexandder =)).
vorba matsei in romaneste: mai incearca ! :))

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!