Sustin:





miercuri, 9 iunie 2010

Fara pic de noima

Vreau sa scriu, simt ca am ceva de scris, dar mi-e lene sa ma gandesc la ceva. Voi abera in stilul liber.



Da! Deci azi a fost frumos. De ce? Nu stiu... incepe sa imi placa scoala. E frumoasa rau. Imi plac culorile in care e vopsita, geamurile termopane, totul. Da' e pe stop, adica se terminaaaa. De ce acum? Am terminat si eu cu tezele, cu notele si se termina. Mai vreau sa ma duc sa frec manganul, sa mai rad de Banica sau de profa de psihologie, dar nuuuu, acum se termina si trebuie sa luam vacanta!

Vacanta asta... nasol. Planuri multe iar bani putini. Caldura afara, berea-i scumpa, banii putini. Joburile si mai rare, si pe caldura asta nu stiu unde se gaseste vreun job cu bere asigurata... Toata vara voi dormii ziua iar noaptea stau si ma uit pe pereti, visez cu ochii deschisi si (cred) joc cate ceva pe mess cu altii ca mine.

Petreceri.. Incep majoratele! Florineeeeeeeee... vine o papusa gonflabila drept cadou de la mine. Sper sa stii sa o folosesti, daca nu, iti dau instructiuni la ea. Eventual si o carte de kamasutra ca sa inveti treaba.

Teluri... Sa ajung la Iasi si Timisoara (Doamne ajuta sa fie bani) :)) Momentan telul meu e sa reusesc sa vizez carnetul de note legal sau sa il pot falsifica, ca sa pot sa merg si eu cu trenu' mai ieftin. O stampila idioata, dar de! Vaca aia numita directoare vrea sa fie poza in carnet!


Aaaaa... nu in ultimul rand, Ioana a zis sa scriu ceva dragut.problema e ca nu prea stiu ce. :)) Nu sunt nici ala sentimental, nici ala expert in figuri de stil. Anyway... Vreau sa ii multumesc ca e cititoare fidela a blogului, pentru ca este oricand alaturi de mine, pentru ce a facut pentru mine si pentru tot!

P.S. Are si bloooog! :> ===>  CLICK HERE!!!



P.S.2. Grasule, esti numarat! :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Heeei uite-ma m-ai pomenit acolo >:D<.
Multumesc !
Cititoare fidela?:> nici nu se pune problema ;;). Si tu esti primul abonat la blogul meu :)) (mersi de reclama ;;) :*:*)
In Iasi ajungi prima data, restu', dupa ! :))
Fa-ti o poza si pune-o timbru pe carnet si taci :)).
Multumesc pentru ca esti asa cum esti! :*:*:*

Praph spunea...

mai bine ii dai lectii pt papusa aia gonflabila :)) .
Cat despre directoare, de unde sa stie ca tu spargi obiectivul, la poza? :))

p.s. :Ce sa cauti tu in Timisoara ?:)) cand ai trecere prin Craiova, dau berea aia recee!

Alexandder_crb spunea...

S-a rezolvat cu directoarea deja! :)) trebuie sa insisti pana ajungi stresant.
In craziova vin la anu' daca chiar vrei sa vin :)) nu e asa departe :))

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!