Sustin:





miercuri, 16 iunie 2010

Libertate

Suntem liberi ca pasarea cerului, dar intotdeauna putem fi atacati de uliul nevazut care ne ia tot elanul si toata libertatea de care ne bucuram.


Pana acum pot sa ma laud ca am fost un om liber, nu m-a retinut nici o persoana, nici un obiect, nici banii, nici nimic. Am facut totul de capul meu pe propria raspundere. Dar toata libertatea asta se limiteaza la unele lucruri, fapt pentru care am fost educat inca din copilarie, iar eu, spre deosebire de multi dintre cei de varsta mea de ziua de azi, stiu ca totul are o limita (care nu e cerul).

Am fost liber sa imi aleg prietenii, liber sa imi fac prieteni noi, am folosit un limbaj liber dar cizelat cu ei, dar multora nu le-a placut lucrul asta si le-am dat libertate :)) Vreau sa stii ca nu imi pasa mie ce vrei tu sa fac, cum vrei sa fiu, cu cine sa vorbesc sau sa nu vorbesc, eu sunt cine vreau sa fiu si fac ce vreau. Nu ma tine nimeni sub papuc, nu ma educa nimeni, nu ma invata nimeni lucruri despre viata!

Nu m-au facut nici banii. Nevoia e nevoie, dar nu abuzam! Daca nu sunt bani nu mor, ma descurc si fara, ma simt bine si cu buzunarele goale, si cu un telefon vechi, si cu un jaf de calculator. Vorba aia... banii nu-s buni, dar e bine ca-i avem.

Inca profit la maxim de libertatea pe care o am, sunt liber sa judec, sa ascult muzica care ma calmeaza chiar daca este 'ciudata', sa scriu aici tot ce vreau, sa ii injur pe politicieni, sa ma dau cu capul de pereti, sa fiu liber!

Sunt mai liber decat tine numai prin simplul fapt ca eu nu gandesc cu Gogu! :))



Un comentariu:

Praph spunea...

Asta-i Craiova meaaaaa!

PUMNU' STRANS C.I.A!!!

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!