Sustin:





vineri, 11 iunie 2010

Multumiri!

Prin acest post vreau sa multumesc cititorilor blogului care imi dau un impuls de a continua.

In principiu le multumesc tuturor cititorilor cu mic si cu mare chiar daca nu stiu cine sunt, poate ii cunosc, poate ca nu. Ii multumesc lui Praf pentru reclama, pentru discutiile nesfarsite la care ajung cu el, si pentru multe alte chestii, ii multumesc Ioanei pentru muuuulte chestii pe care mi-e si lene sa le enumar (ar fi prea multe), ii multumesc si Ancutei, tocmai acum am aflat ca blogul meu citez: "este interesant" si va multumesc tuturor pentru vizite.

Am ramas surprins cand am vazut azi ca am facut 14 vizite fara sa ii fac reclama (decat am linkul la status), fara sa dau mass-uri, fara sa redirectionez eu traficul, si fara sa inscriu blogul in directoare web.

14 nu e nu numar mare, dar e destul de important tinand cont ca am PR 0.

As vrea sa mentionez ca blogul este 100% original, nu copiez posturile de la nimeni, nu ma pune nimeni sa scriu ce vrea el. Sunt doar gandurile mele puse cap la cap si exprimate prin cuvinte. Nu am incercat sa ma pierd prin figuri de stil, sa ma rup in expresii sau sa vorbesc smechereste. Am incercat sa fac totul cat mai clar pentru tine si sper sa intelegi ce vreau sa spun.

Pentru eventuale schimbari, laude sau critici m-as bucura daca ai putea sa lasi un comentariu prin care sa iti spui parerea!


Multumesc!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:**:* cu muuuuuulta placere. multumesc enorm si eu pentru .. tot>:D<.
matsaaa

Praph spunea...

Nu ai pentru ce omule.
Respecte pentru munca ta! Numai bine.

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!