Sustin:





joi, 24 iunie 2010

Un alter ego?

Multi m-au intrebat daca blogul este al meu, daca eu scriu pe el, ca nu e stilul meu... Totusi...
 Nu e nimeni altcineva, nu sunt nici schimbator, sunt acelasi eu intotdeauna doar ca nu m-ai cunoscut!

"Te stiu de 12 ani si nu esti asa!" - Poti sa ma stii si de 50 de ani si degeaba! Pe mine nici parintii nu ma cunosc, cu atat mai putin tu... De ce nu ma cunosti? Ca nu am vrut eu sa ma cunosti. De ce sa ma cunosti? La ce te ajuta? Pe langa asta nici nu cred ca ai putea sa ma cunosti. Sunt prea ciudat pentru tine... (ciudatuuuu'!)... da' nu-mi pasa! Mai bine sa fiu un ciudat pentru voi, dar un om perfect normal si natural pentru mine.

Cat despre comportament, despre EU-l pe care il stiti, nu merita sa incercati sa il imbunati, sa il cizelati! Eu raman acelasi porc cu trasaturi de magarar. :))
Asta-s eu frate, un mit in viata! Nu mai incerca sa ma schimbi, nu vei reusi. Nu vei reusi nici sa ma citesti, nici sa ma copiezi, nici sa ma cunosti.



Si ca incheiere va las o melodie de la Criss Bla Bla Blaziny.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mai stii? Eu te cunosc :]
:*

Matsa.

Alexandder_crb spunea...

da, esti printre putinele persoane...

P.S. Poti lasa comentarii si fara anonim :))

Anonim spunea...

nu eram intrata pe cont si de asta. m-am semnat:d

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!