Sustin:





sâmbătă, 26 iunie 2010

Majorarea T.V.A. -ului

Multumiri bugetarilor si babalacilor, datorita grevelor lor s-a ajuns aici! Datorita lor un salam va costa 50ron!



Nu au inteles situatia tarii, eu erau cu mot, voiau totul complet desi nu era de unde. Acum aveti toti de suferit! Privatul, cel care va platea voua salariile, are cel mai mult de suferit din cauza majorarii TVA-ului la 24%.
De ce? Pai datorita preturilor mult prea mari la care se va ajunge in viitorul apropiat, consumatorul va incepe sa faca economii, sa cumpere din ce in ce mai putin iar inteprinderile mici si mijlocii vor incepe sa dea faliment.
Nu vor mai fi bani de salarii, vor fi multe cheltuieli pentru somaje, locuri putine de munca, si uite asa ajungem in spania la cules sau produs!
Prin acest post vreau sa le multumesc celor care au facut greva, celor care eu salariu mult prea mare pentru munca depusa, dobitocilor cu functie inalta, si bosorogilor care nu au facut nimic toata viata si acum se vaita de pensie! Si sa nu va asteptati sa va cedez locul in mijlocul de transport in comun deoarece eu platesc scump ca pentru acel loc. Si in plus asa sunt eu, mai nesimtit!

Sa nu va aud la comentarii cu raspunsuri gen "Basescu e de vina!". Nu e BASESCU de vina! Romanii sunt de vina! Cei care lucreaza pentru stat. Incultura lor, functia luata pe pile, prostia si coruptia!

Ma bucur ca am apucat sa scriu postul asta, acum ma duc sa imi fac provizii pana nu se scumpeste totul!


Romani: Spania, Italia, Franta, Olanda, Germania
Romania: Ţara ţiganilor si a maghiarilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!