Sustin:





miercuri, 23 iunie 2010

Criss Blaziny - Tatuat pe creier

Mi-a ajuns albumuuuuuuuuu'! \:D/

Deci, cine e Criss Blaziny?
- Criss Blaziny este un artist in muzica rap (MC) din Constanta, are... nu stiu cati ani (20 si ceva cred) :))

Eu de ce nu am auzit de el?
- Pentru ca nu apare pe taraf tv! Criss nu a aparut pana acum nici la TV nici la Radio, muzica lui nu prea se haleste in Romania...

De ce sa cumpar?
- Pentru ca merita! Piesele sunt bine trase, rimele sunt bine alese, stilul nu se regaseste la nimeni altcineva!

Este scump?
- Nu frate! Este doar 18Ron albumul iar daca nu esti din Constanta sau Bucuresti, Te costa 24Ron cu tot cu transport! Albumul face toti banii, chiar mai mult!

De unde cumpar?
- Il poti comanda la Hades Records Shop: http://www.hadesrecords.com/magazin/index.php?route=product/product&product_id=95


Pe Criss BlaBla il poti cunoaste mai bine citind propriul blog: http://crissblaziny.blogspot.com/


2 comentarii:

- spunea...

Tocmai am descoperit blogul tau... si cred ca e super:)
Bravo!
De acum o sa-l urmaresc;)
Apropo de Iasi...ti-am luat-o inainte;)...Eu am fost deja acolo de 2 ori:D
Si crede-ma merita sa te duci... e chiar super!

Alexandder_crb spunea...

Lasa ca si eu ti-am luat-o inainte in multe locuri! :P
Cat despre Iasi (si Timisoara, dar in special Iasi) voi ajunge eu...mai devreme sau mai tarziu...

Trimiteți un comentariu

Da-ti cu parerea!